§ 1 
INFORMACJE OGÓLNE
 


1. Właścicielem serwisu ze sklepem internetowym
www.idealnygadzet.pl jest Agencja Reklamowa:
 White Line Małgorzata Kosior zwanej w dalszej części SPRZEDAWCĄ.

2. Sklep internetowy dedykowany jest dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych zainteresowanych zakupami produktów reklamowych, gadżetów, materiałów drukowanych, zwanym w dalszej części KLIENTEM. 

3. Produkty w sklepie można umieszczać w koszyku bez rejestracji  - koszyk służy jako tymczasowa przechowalnia produktów. Rejestracja dostępna jest dla KLIENTÓW, którzy planują ponowne zakupy na www.idealnygadzet.pl

4. Do realizacji / złożenia zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

5. Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia. 

6. Podanie w formularzu rejestrowym adresu e-mail jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie korespondencji handlowej droga elektroniczną. 

7. Na towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego SPRZEDAWCA nie udziela gwarancji jakości (art.577 kc), chyba że zostało to wyraźnie podane przy opisie produktu.

§ 2 
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

1. Zamówienia są przyjmowane od  Klientów poprzez:

·         złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.idealnygadzet.pl

·         przesłanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce kontakt

·         kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta , który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00 pod numerem telefonu 505 054 936.

Dane niezbędne do zamówienia to:

·         Nazwa firmy 

·         Imię i Nazwisko

·         Adres (do faktury oraz do wysyłki)

·         NIP (w przypadku firm)

·         Telefon

·         Adres email

·         Symbol produktu + kolor + liczba sztuk

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. 

3. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta. 

4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5.
Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu na koncie bankowym wpłaty 100% wartości zamówienia, chyba że zostały ustalone indywidualne warunki handlowe.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, SPRZEDAWCA skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia. 

7. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami: e-mail:  biuro@idealnygadzet.pl lub pod numerem  telefonu:  505 054 936

8. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy podane dane  rejestracyjne są niepoprawne, błędne lub gdy nie ma kontaktu z Klientem.

9. Ceny produktów wyświetlane na stronie sklepu www.idealnygadzet.pl nie zawierają kosztów znakowania.

10. Na zakupiony towar SPRZEDAWCA wystawia faktury VAT. Faktury są przesyłane do KLIENTÓW drogą elektroniczną. 

11. Po złożeniu zamówienia przez stronę www.idealnygadzet.pl do wartości zakupowej zostaną doliczone koszty transportu oraz koszty usługi znakowania, jeżeli takowa została zamówiona przez klienta. 

12. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

§ 3 
WYSYŁKA

1. Zamówione produkty dostarczane są do KLIENTA za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Wysyłka towarów następuje po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe:
  Santander Bank Polska S.A.  PL31191010482669416060260001
w wysokości 100% zamówienia. 

3. Czas realizacji zamówienia liczy się od chwili wpłynięcia środków pieniężnych na konto bankowe i wynosi odpowiednio:

·         od 2 do 7 dni dla produktów dostępnych na stanie magazynowym

·         od 7 do 21 dni dla produktów niedostępnych oraz produktów na zamówienie Klienta

4. W przypadku nagłego wzrostu zamówień lub innych okoliczności uniemożliwiających szybką realizację zamówienia, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o kolejne 14 dni.  SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe z późniejszej realizacji zamówienia. KLIENT będzie poinformowany o takiej sytuacji telefonicznie lub e-mail. 

5.  Koszt przesyłki określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia w zależności od jego wagi oraz gabarytów i doliczany jest do wystawianej faktury VAT. 

§ 4 
PŁATNOŚCI 

1. Płatności należy dokonywać na wskazane na fakturze VAT lub fakturze PRO-FORMA konto bankowe.

2. Na wyraźne życzenie KLIENT może otrzymać fakturę PRO-FORMA, na podstawie której może dokonać przedpłaty w przeciwnym wypadku płatności dokonywane są na podstawie wygenerowanego przez sklep numeru zamówienia. 

3. Koszty transportu pokrywane są:

·         przez KLIENTA

·         przez SPRZEDAWCĘ - jeżeli zostało to ustalone w trakcie negocjacji z klientem

4. Wszelkie dodatkowe koszty transportu powstałe z tytułu np. braku odbiorcy w trakcie dostarczenia przesyłki - ponosi KLIENT. 

§ 5 
ZWROTY i REKLAMACJE 

1. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy SPRZEDAWCĄ i przedsiębiorcami, chyba że przy produkcie napisano inaczej. 

2. Produkty poddane usłudze znakowania nie podlegają zwrotowi.


3.
KLIENT zobowiązuje się do sprawdzenia towaru przed przekazaniem go komukolwiek. Po przekazaniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady ilościowe i jakościowe przechodzi na KLIENTA.

4. KLIENT ponosi wszelkie koszty związane z transportem reklamowanego lub zwracanego towaru.

5. W przypadku wykrycia uszkodzenia otrzymanego towaru, KLIENT zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego. Spisanie protokołu szkody powinno nastąpić w dniu odebrania wadliwej przesyłki.

6. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na własny koszt. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagane jest dostarczenie przez KLIENTA dowodu zakupu towaru, nr zamówienia, opisu zaistniałej szkody, kserokopia protokołu szkody podpisana przez kuriera.

7.  Reklamacje rozstrzygane są w terminie 14 dni od ich pisemnego zgłoszenia.

§ 6
PROMOCJE i RABATY

1. Obowiązujące promocje widoczne są na stronie głównej sklepu oraz w zakładce promocje.

2. Oferty promocyjne oraz informacje o nowościach przesyłane są do klientów, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie oraz otrzymywanie korespondencji marketingowej.

3. Rabaty przydzielane są stałym klientom, oraz przy zakupach ilościowych i wartościowych. Rabaty są ustalane indywidualnie.

4. Rabaty nie dotyczą produktów promocyjnych lub tych których cena została już obniżona.

5. Dla agencji reklamowych oferujemy indywidualnie przydzielone progi rabatowe.

§ 7
POLITYKA CENOWA I PRODUKTY

1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami netto i nie zawierają 23% podatku VAT.

2. Wszystkie zamówienia nietypowe wyceniane są indywidualnie.

3. SPRZEDAWCA dołożył wszelkich starań aby opisy produktów były rzetelne i zrozumiałe dla KLIENTA,
 w przypadku dostrzeżenia błędów prosimy o zgłaszanie ich obsłudze sklepu.

4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w opisach dostarczonych przez dostawców zewnętrznych.

§ 8
PRZYGOTOWANIE PLIKÓW

1. W przypadku grafiki wektorowej wszystkie teksty powinny być zamienione na krzywe.

2. Dla grafiki bitmapowej wielokolorowej minimalna rozdzielczość powinno wynosić 200 dpi w skali 1:1, tryb koloru RGB. Bitmapowe pliki jednokolorowe powinny być zapisane z minimalną rozdzielczością 600 dpi.

3. Pliki mogą być dostarczone na nośnikach typu płyta CD/DVD, pocztą elektroniczną lub na serwer FTP.

4. Do każdego pliku prosimy dołączyć odrębny plik bitmapowy zapisany z rozdzielczością ekranową 72 dpi oraz opis kolorów w skali Pantone dla materiałów powlekanych (np Pantone 469 C).

5. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe odwzorowanie wzoru wynikłe z niestosowania się Zamawiającego do zaleceń wymienionych w punktach 1-4.

§ 9
PRAWA AUTORSKIE

1. KLIENT wyraża zgodę na wykorzystywanie wykonanych przez SPRZEDAWCĘ produktów w materiałach reklamowych, na stronach www, w katalogach lub jako część ekspozycji na targach branżowych oraz jako próbek technologicznych co do jakości druku i haftu.

2. KLIENT zezwala również SPRZEDAWCY na umieszczanie w swoich materiałach reklamowych informacji o wykonaniu usługi dla Zamawiającego.

3. KLIENT ponosi pełną odpowiedzialność za posiadanie praw autorskich do dostarczonego SPRZEDAWCY wzoru aplikacji.

 

§ 10
POZOSTAŁE WARUNKI

1. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.

2. Prezentowane na stronie www.idealnygadzet.pl produkty zostały umieszczone do celów informacyjnych.

3. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za braki towarów u dostawców.

4. Oferta prezentowana na stronie www.idealnygadzet.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

5. Uwaga! Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego, jak również za ewentualne błędy i przekłamania kolorystyczne wynikające ze względów technicznych.

6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym SPRZEDAWCY oznacza zaakceptowanie postanowień powyższego regulaminu.

7.  W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

§ 11
DANE TELEADRESOWE

Nazwa rejestracyjna: WHITE LINE Małgorzata Kosior

Adres: ul. Bieniewicka 48, Błonie 05-870

NIP: 8361038011

Regon: 016178441

Telefon: 505 054 936

Numer konta bankowego: Santander Bank Polska:  
31191010482669416060260001